10 municipis de les terres de Lleida organitzen la 12a campanya de la Xarxa de Barris amb Projectes

La campanya “Compra i descobreix Catalunya” organitzada per 14 municipis de Barcelona, 1 de Girona, 8 de Tarragona i 10 de Lleida

Aquest matí, la Diputació de Barcelona ha acollit una reunió amb els representants de la campanya “Xarxa de Barris Antics amb projectes”, que ha comptat amb l’assistència d’alcaldes, regidors i tècnics dels 33 Ajuntaments implicats, de les Diputacions de Barcelona i Lleida amb l’objectiu de visualitzar i de compartir els resultats de participació obtinguts en la campanya 2021, acabar de preparar la campanya 2022 iniciada aquest mes de juny i de trobar una solució a la formalitat jurídica de la Xarxa  a partir de l’any 2023.

En aquesta 12ª edició de la campanya conjunta de dinamització comercial i territorial de la Xarxa de Barris amb Projectes 2022, organitzada per 14 municipis de Barcelona, 1 de Girona, 8 de Tarragona i 10 de Lleida.

Balaguer, Cervera, Cervià de les Garrigues, el Pont de Suert, Juneda, les Borges Blanques, Lleida, Solsona, Torres de Segre i Tremp, són els 10 municipis del nostre territori que  organitzen la 12a campanya conjunta de dinamització comercial I territorial de la Xarxa de Barris amb Projectes 2022.

El Patronat de Promoció Econòmica dona suport als municipis lleidatans que organitzen la campanya “Compra i descobreix Catalunya”, una iniciativa de col·laboració entre administracions locals de tota Catalunya per donar suport al comerç de proximitat i donar a conèixer els 33 municipis participants, potenciant amb premis I experiències d’1 o 2 dies el turisme local i de proximitat d’aquests municipis participants. La Xarxa de Barris Antics ofereix als ajuntaments que s’hi adhereixin avantatges, com ara una campanya de dinamització comercial local amb projecció supramunicipal, el treball en xarxa, l’abaratiment de costos, més quantitat i qualitat de premis per atraure els clients en favor del petit comerç, el coneixement dels territoris, el reclam per visitar i conèixer localitats petites, i la rendibilitat de la inversió pel fet que sigui molt més que una campanya de dinamització comercial, amb les accions conjuntes.

Scroll to Top