4a Formació grupal dels programes d’acceleració empresarial T’Acompanyem i Lleida StartUp de GLOBALLEIDA

Quin tipus de màrqueting demana el mercat i com incorporar-lo al teu negoci, ha estat el títol de la temàtica que s’ha treballat

Dos programes en els que hi participen 18 projectes empresarials i que compten amb el suport del Patronat de Promoció Econòmica de la Diputació de Lleida i la Regidoria de Promoció Econòmica i Emprenedoria de la Paeria de Lleida

Avui, els participants en els programes d’acceleració empresarial, T’Acompanyem i Lleida StartUp de GLOBALLEIDA, han participat  en la quarta sessió formativa. Quin tipus de màrqueting demana el mercat i com incorporar-lo al teu negoci, ha estat el títol de la temàtica que s’ha treballat, presentant el màrqueting com una alternativa per la gent.

Saber el que podem fer pels nostres clients a través del màrqueting emocional i ètic. I que les marques han de posar al client al centre si vol comunicar-se amb el mercat mitjançant un màrqueting honest, basat en valors i que afavoreix la sostenibilitat dels projectes en el temps, ja que els consumidors demanen compromís i transparència i, fins i tot, sentir-se implicats, han estat els eixos que s’han treballat en aquesta formació.

Una sessió formativa impartida per la formadora Montse Vila, consultora de màrqueting i estratègia de negoci, “repensadora de serveis”, mentora del programa Mujeres con S del Banco de Santander i formadora.

L’objectiu dels programes de creixement empresarial T’Acompanyem i Lleida StartUp és que les companyies participants millorin el seu model de negoci, incrementin la seva facturació, trobin finançament, avancin en els seus processos de gestió i creïn llocs de treball, entre altres. En aquesta edició 2021 participen 18 projectes empresarials dels sectors serveis, agroindústria, Salut, TIC i tecnologia aplicada a l’agricultura.

Des de 2014 han participat un total de 192 empreses amb un èxit de supervivència superior al 95%. La majoria d’empreses participants en les edicions anteriors han incrementat facturació, nombre de treballadors i han reforçat el model de negoci, el nombre de clients  i un posicionament de marca.

Scroll to Top