Conceptes bàsics per a no financers

Ha estat la temàtica tractada en la 3ª formació grupal del programa de consolidació IMPULSA’T, en el què estan participant 20 empreses de la demarcació de Lleida

Avui, els participants del programa de consolidació empresarial  IMPULSA’T, han participar en la tercera sessió formativa que proposa el programa, Pla Econòmic Financer: Conceptes bàsics per a no financers, impartida per amb Marta Grañó, assessora d’empreses, professora d’universitat, escriptora de llibres i altres, que tenia com a objectiu que les empreses participants puguin entendre els conceptes bàsics d’un Pla Econòmic Financer i quina informació ens dona.

En el decurs de la formació es s’ha incidit en àrees com, la informació patrimonial, el balanç, la informació de negoci, el compte de Resultats, la informació sobre la liquiditat, l’estat de tresoreria així com, controlar de forma senzilla els conceptes financers més rellevants en que es fixa un analista financer  i els tips imprescindibles per a donar una bona imatge de la empresa. 

Aquest programa finançat pel Patronat de Promoció Econòmica de la Diputació de Lleida, adreçat a empreses de recent creació, ja siguin empresaris individuals, PIMES de sectors tradicionals o innovadores i Startups, té com a objectiu, que les companyies participants incrementin la seva facturació, trobin finançament, avancin els seus processos d’internacionalització i creïn llocs de treball, entre altres.

En aquesta edició les 20 empreses seleccionades tenen representació a 10 comarques de tota la demarcació, que sumen  entre totes, un total de 70 treballadors i una facturació conjunta de més de 1.400.000€.

Des de la Diputació de Lleida, a través del Patronat de Promoció Econòmica es facilita la promoció i el desenvolupament econòmic, empresarial i territorial de les Terres de Lleida, mitjançant GLOBALLEIDA, es dona suport al petit emprenedor i a la petita i mitjana empresa (PIME) i es dissenyen i implementen programes d’actuació per a la seva millora i desenvolupament, des de les seves fases més inicials fins a empreses que es vulguin consolidar en diferents mercats.