El G10 posa el focus en la comunicació firal

La Comissió de Comunicació analitza les cites dels darrers mesos de l’any

La Comissió de Comunicació del G10 es va reunir aquest divendres al Patronat de Promoció Econòmica de la Diputació de Lleida per abordar com millorar la visibilitat dels projectes de bioeconomia i transformació energètica que s’impulsen al territori en el marc de l’Agenda Compartida “Lleida, Terra d’Oportunitats”.

Durant la trobada, els membres de la comissió van compartir les principals actuacions previstes en esdeveniments com Municipalia 2025 i el Fòrum Agrobiotech 2025, i van coincidir en la importància d’alinear els missatges i reforçar la comunicació conjunta en àmbits estratègics com la bioeconomia, la innovació agroalimentària i l’energia sostenible.

La reunió també va servir per posar en valor la projecció recent de l’Agenda Compartida en espais nacionals i internacionals, així com per identificar la necessitat de generar informació clara i rigorosa que ajudi a fer comprensibles aquests projectes per a la ciutadania.

La Comissió de Comunicació del G10 continuarà treballant per explicar de manera més clara i coordinada com aquestes iniciatives contribueixen al desenvolupament econòmic i al reequilibri territorial de les comarques de Lleida.

17 d’octubre del 2025

Desplaça cap amunt