Kylatt presenta a la Llotja la nova campanya d’oli prèmium i tres productes innovadors

El vicepresident del Patronat de Promoció Econòmica, Jordi Verdú, destaca la importància de projectes com aquest per reforçar el desenvolupament econòmic i la projecció global del territori

El vicepresident i diputat del Patronat de Promoció Econòmica de la Diputació de Lleida, Jordi Verdú, ha participat aquest dimecres a l’acte de presentació de la nova campanya d’oli d’oliva verge extra Kylatt, que s’ha celebrat a la Llotja de Lleida i ha servit per donar a conèixer les novetats del Grup Cooperatiu Fruits de Ponent per enguany.

L’acte, que ha reunit uns 200 assistents, ha inclòs tastos guiats de l’oli Kylatt i la presentació de tres nous productes gourmet: Kylatt Mediterrani, Kylatt Essència i Kylatt Pètal, desenvolupats pel creador gastronòmic Iván Pascual. Aquests nous articles amplien l’oferta gurmet amb combinacions úniques que fusionen l’essència de l’oli amb la creativitat culinària.

L’acte també ha comptat amb la presència de la Secretària General d’Alimentació de la Generalitat, Rosa Cubel, la regidora de Promoció de la Ciutat de l’Ajuntament de Lleida, Pilar Bosch, i el president del Consell Comarcal del Segrià, David Massot, entre altres autoritats presents.

Verdú ha destacat el valor d’iniciatives com aquesta per al desenvolupament econòmic i la projecció internacional de la comarca. “Des de la Diputació de Lleida, continuarem apostant per projectes que, com Kylatt, combinen tradició i innovació per posar en valor els nostres productes locals. Aquest oli d’oliva no només és una mostra d’excel·lència, sinó també un emblema del que pot aconseguir el nostre territori a nivell global”, ha explicat Verdú.

L’esdeveniment ha estat amenitzat per la música en directe del cantautor lleidatà Kelly Isaiah. Igualment, ha inclòs una taula rodona amb el director executiu de Grup Cooperatiu Fruits de Ponent, Josep Presseguer, al xef del restaurant Hisop, Oriol Ivern i l’assessor gastronòmic Jordi Morillo. La cloenda de l’acte ha inclòs un maridatge de les novetats presentades per a les persones assistents.

L’oli Kylatt és un producte prèmium amb denominació d’origen protegida Les Garrigues, que ha estat reconegut internacionalment per la seva qualitat amb premis a Londres, París, Berlín i Nova York. Amb aquesta nova campanya, Kylatt reafirma amb la seva aposta per l’excel·lència i l’arrelament al territori.

Lleida, 4 de desembre de 2024

Desplaça cap amunt