El vicepresident del Patronat de Promoció Econòmica, Jordi Verdú, ha assistit a la jornada
El vicepresident del Patronat de Promoció Econòmica de la Diputació de Lleida, Jordi Verdú, ha assistit aquest dijous a la VIII edició de Lleida Empresa, la gran trobada anual de la petita i mitjana empresa de Lleida organitzada per PIMEC Lleida, que s’ha celebrat al Palau de Congressos La Llotja.
L’esdeveniment s’ha consolidat com un espai de referència per a micro, petites i mitjanes empreses, així com per a persones autònomes de la demarcació, que afavoreix la connexió, l’intercanvi d’experiències i la generació de noves col·laboracions orientades al futur del teixit empresarial lleidatà. En aquest context, la presència del vicepresident Jordi Verdú ha posat de relleu el suport institucional de la Diputació de Lleida al sector i al paper clau que exerceixen les pimes en el desenvolupament econòmic del territori.
L’acte ha tingut també una destacada vessant solidària. Els fons recaptats es destinen al programa Segona Oportunitat – Emppersona de la Fundació PIMEC, un servei que ofereix orientació i acompanyament a persones empresàries i autònomes en situació d’atur o dificultat, i que ja ha atès més de 2.300 persones. Aquesta iniciativa contribueix a retenir talent i impulsar la capacitat emprenedora del teixit empresarial català.
El programa de la jornada ha inclòs una conferència principal a càrrec de l’expert en estratègia i innovació Xavier Marcet; una entrevista amb el CEO de Natulim, Lluís Montull; i una taula d’experiències empresarials amb la participació de Josep Casas (Food for Joe i Europistachios), Xavi Ubeira (Baqueira Beret) i Ferran Alemany (Torrons i Mel Alemany). La cloenda institucional ha anat a càrrec del president de PIMEC, Antoni Cañete, i la jornada ha culminat amb un sopar-networking.
Lleida, 27 de novembre de 2025





