Amb la participació del vicepresident del Patronat de Promoció Econòmica, Jordi Verdú, el gerent d’Euroreclams, Miquel Muniesa i la Montserrat Rocaginé, al capdavant de CaLagneta, tots dos participants d’aquesta tercera edició de l’Impulsa’t, i Joan Solé, director de Blauver Foods
Es tracta d’un dels programes inclòs en la cartera de serveis que el Patronat de Promoció Econòmica ofereix a través dels Punts d’Atenció GLOBALleida
Emprenedors i emprenedores del territori han compartit la seva experiència en el programa de consolidació empresarial Impulsa’t, aquest dijous al programa de ràdio Economix d’Onda Cero. El programa ha comptat amb la participació del vicepresident del Patronat de Promoció Econòmica de la Diputació de Lleida, Jordi Verdú, i de tres persones emprenedores que han participat a l’Impulsa’t. En concret, han intervingut al programa Miquel Muniesa, gerent d’Euroreclams, la Montserrat Rocaginé, al capdavant de CaLagneta, tots dos participants d’aquesta tercera edició de l’Impulsa’t, així com Joan Solé, director de Blauver Foods, que va formar part de la segona edició i que ha continuat el seu camí d’èxit i creixement.
Tots tres han explicat com la seva participació en el programa, ha estat clau per al desenvolupament i la consolidació dels seus projectes. A més, han subratllat que el suport que reben per participar en esdeveniments destacats, com la Fira de Sant Miquel i altres fires internacionals, ha estat decisiu per obrir noves oportunitats de mercat.
El diputat de Promoció Econòmica, Jordi Verdú, ha destacat el suport que la Diputació ofereix a les empreses, a través dels punts d’Atenció GlobaLleida, i que contribueix a la lluita contra el despoblament i a la fixació del talent al territori i, aquests tipus de programes són una eina molt important per a la dinamització econòmica i la creació de llocs de treball al conjunt del territori.
En aquest cas el programa Impulsa’t ofereix suport personalitzat als emprenedors i emprenedores en diferents àrees clau com ara la gestió empresarial, la planificació estratègica, el màrqueting, la comunicació o l’assessorament financer, entre altres.
Lleida, 24 d’octubre de 2024