Més de 30 productors i productores participen en la formació per impulsar el màrqueting agroalimentari

Ramon Boixadera, director del Patronat de Promoció Econòmica, inaugura la jornada destacant el valor estratègic de comunicar bé per vendre millor

Una trentena de persones vinculades al sector agroalimentari han participat aquest dimarts al matí en la sessió formativa “Crea el teu pla de màrqueting agroalimentari”, una proposta que vol dotar els petits productors i productores del territori d’eines per millorar la seva presència al mercat i incrementar les vendes.

La formació, impartida per l’expert Eduard Cristobal, s’ha desenvolupat en format virtual i s’emmarca dins les accions impulsades pel projecte Gust de Lleida, amb el suport de la Diputació de Lleida, el Patronat de Promoció Econòmica i GLOBALLEIDA.

Ramon Boixadera, director del Patronat de Promoció Econòmica, ha estat l’encarregat d’obrir la jornada posant en valor la importància del màrqueting com a palanca per garantir la sostenibilitat del sector: “Els vostres productes no només nodreixen les nostres taules, sinó que també expliquen una història. I aquesta història s’ha de saber comunicar. Perquè comunicar bé significa vendre millor, i vendre millor vol dir garantir el futur del nostre territori.”

Al llarg de la sessió, els participants han pogut conèixer estratègies i recursos per crear el seu propi pla de màrqueting, adaptat a la realitat i les necessitats dels seus negocis. L’enfocament pràctic de la formació ha permès obrir espais de debat i intercanvi, amb l’objectiu d’enfortir la competitivitat dels petits productors i productores del territori.

Desplaça cap amunt