L’Oficina Acelera Pyme organitza una jornada per resoldre dubtes sobre la nova normativa i presentar eines digitals per a la seva implementació
L’Oficina Acelera Pyme Rural de la Demarcació de Lleida ha celebrat amb èxit aquest dilluns una sessió informativa sobre la factura electrònica obligatòria, una normativa que impactarà directament en el dia a dia de les petites i mitjanes empreses. La jornada, que ha tingut lloc al Punt d’Atenció Globalleida de Cervera, ha comptat amb la participació de 28 assistents, entre empresaris, empresàries i professionals del territori.
Durant la sessió, s’han abordat els requisits legals derivats de la “Ley Crea y Crece”, que establiran l’obligatorietat de la factura electrònica per a totes les transaccions comercials entre empreses i autònoms. A més, s’han exposat els avantatges d’aquest sistema, com la reducció de costos administratius i la millora del control financer, així com les solucions digitals disponibles per facilitar la seva implementació.
L’acte ha comptat amb les intervencions d’Eric Garcia Escolà i Vidal Vidal Garcia, experts en transformació digital, que han presentat eines de software adaptades a les necessitats de les pimes. Els ponents han destacat la importància d’anticipar-se a la nova normativa i aprofitar aquesta transició com una oportunitat per optimitzar la gestió empresarial.
L’alta participació i la interacció del públic durant el torn de preguntes han posat de manifest l’interès del teixit empresarial per adaptar-se al nou marc normatiu amb garanties. Amb aquesta sessió, l’Oficina Acelera Pyme referma el seu compromís per acostar la digitalització a les empreses del territori i facilitar-ne la transició cap a una gestió més eficient i competitiva.


