Campanya ‘Tinc sort de tenir-te a prop’

Sota el lema “Tinc sort de tenir-te a prop”, la campanya posa en valor l’economia de proximitat, el vincle existent entre productors i consumidors i, en definitiva, la complicitat i retroalimentació que s’estableix entre la producció i el consum local.

Es tracta d’una campanya de persones reals que es troben al capdavant de diferents àmbits de negocis lleidatans: comerç, agroalimentació, restauració i sector serveis, així com artesans, i ho fa convertint en protagonistes persones amb noms i cognoms que regenten negocis de diferents sectors de la demarcació de Lleida, que són les cares visibles de la campanya. Els protagonistes arribaran a ser una cinquantena a través de diferents espais mediàtics en els quals explicaran les seves vivències reals durant el temps de confinament.

El Patronat de Promoció Econòmica de la Diputació de Lleida vol que aquesta sigui una campanya on s’hi pugui sumar el màxim nombre de persones possible i en la qual es convida a participar-hi des d’empresaris a consumidors, així com els gremis, les associacions de comerciants i les pimes.

Visualitzant el talent lleidatà i el consum de proximitat, alhora que conscienciant de la sort que rau en aquest talent i en aquesta proximitat, la campanya “Tinc sort de tenir-te a prop” forma part de l’impuls a l’economia del territori promogut pel Patronat de Promoció Econòmica de la Diputació de Lleida.

Repositori digital d’audio i video de la campanya ‘Tinc sort de tenir-te a prop’