Després de 10 anys d’irrompre al mercat amb una idea innovadora llavors, la sastreria masculina on-line, l’empresa lleidatana redirigeix el projecte, es focalitza en el sector nuvis i aposta per créixer off line
Una entrevista que confirma l’alt grau de supervivència que tenen les empreses que han comptat amb el suport de GLOBALLEIDA a través de la xarxa CEI
Aquesta setmana, en l’entrevista a l’espai Empresaris de la Cadena Ser a un dels socis fundadors de Blackpier, Joel Joli, han abordat els alts-i-baixos del sector de la sastreria masculina arran de la pandèmia on la manca d’esdeveniments, bodes, congressos i fires van afectar greument empreses com aquesta, dedicada a la confecció de vestits d’home a mida.
Blackpier, nascuda al 2012 com la primera empresa a l’estat espanyol en oferir vestits d’home a mida on-line, ara es redirigeix cap a tot el contrari, l’off line, és a dir, l’atenció presencial en botiga. Al 2016 van obrir la seva primera botiga física al carrer Alcalde Costa, després va ser Barcelona, Alacant i Andorra. I el projecte de futur és créixer en aquest sector i ser un referent en sastreria masculina moderna. Una iniciativa va més enllà del blau i el gris, i dels teixits clàssics. El sector de les bodes els permet la creativitat i l’expansió.