Blackpier, una de les empreses de la xarxa CEI, ha estat protagonista aquesta setmana al programa Empresaris de la Cadena Ser

Després de 10 anys d’irrompre al mercat amb una idea innovadora llavors, la sastreria masculina on-line, l’empresa lleidatana redirigeix el projecte, es focalitza en el sector nuvis i aposta per créixer off line

Una entrevista que confirma l’alt grau de supervivència que tenen les empreses que han comptat amb el suport de GLOBALLEIDA a través de la xarxa CEI

Aquesta setmana, en l’entrevista a l’espai Empresaris de la Cadena Ser a un dels socis fundadors de Blackpier, Joel Joli, han abordat els alts-i-baixos del sector de la sastreria masculina arran de la pandèmia on la manca d’esdeveniments, bodes, congressos i fires van afectar greument empreses com aquesta, dedicada a la confecció de vestits d’home a mida.

Blackpier, nascuda al 2012 com la primera empresa a l’estat espanyol en oferir vestits d’home a mida on-line, ara es redirigeix cap a tot el contrari, l’off line, és a dir, l’atenció presencial en botiga. Al 2016 van obrir la seva primera botiga física al carrer Alcalde Costa, després va ser Barcelona, Alacant i Andorra. I el projecte de futur és créixer en aquest sector i ser un referent en sastreria masculina moderna. Una iniciativa va més enllà del blau i el gris, i dels teixits clàssics. El sector de les bodes els permet la creativitat i l’expansió.

Enllaç del programa

Desplaça cap amunt