La innovació centra la 8a Trobada Empresarial #LleidaDigital

El Teatre l’Amistat de Mollerussa ha acollit aquest esdeveniment, que en aquesta edició s’ha ampliat a dos dies. Ahir dijous dedicat als joves, amb 300 participants, i avui, dedicat als empresaris de la plana de Lleida, al qual han assistit més de 450 persones

El diputat i vicepresident del Patronat de Promoció Econòmica de la  Diputació de Lleida, Jordi Verdú, ha participat en aquesta Trobada coorganitzada per l’Analític Lleida i Fira de Mollerussa

El Teatre l’Amistat de Mollerussa ha acollit aquest divendres la 8a Trobada Empresarial sobre Transformació Digital #LleidaDigital, que ha comptat amb més de 450 inscrits. Una edició que ha tingut com a fil conductor la reinvenció en l’entorn empresarial actual i que ha comptat amb ponències a càrrec d’experts com: Rosa Ortuño, especialista en ciberseguretat; Màrius Rossell, especialista en e-commerce, o Pedro Buerbaum, creador de contingut.

L’acte de presentació ha comptat amb la participació de l’alcalde de Mollerussa, Marc Solsona; del vicepresident del Patronat de Promoció Econòmica, Jordi Verdú;  la directora del diari Analític Lleida, Tània Carrobé, i Narcís Romà, soci director  d’Xtratègics, que en aquesta edició ha anunciat la incorporació de la firma Xtrategics, especialitzada en màrqueting digital, com a nou partner de l’esdeveniment.

Aquesta trobada, adreçada a empresaris de la plana de Lleida, suposa una oportunitat per entendre la revolució digital i descobrir les estratègies necessàries per a un èxit sostenible en àrees com la creativitat, la ciberseguretat, les solucions d’e-commerce, la comunicació digital i la marca personal.

Així, el diputat i vicepresident del Patronat de Promoció Econòmica de la  Diputació de Lleida, Jordi Verdú, en la seva intervenció ha destacat el suport de la institució en aquesta iniciativa i un exemple de la nostra implicació  en aquesta àrea és com, a través de l’Oficina Accelera Rural (OAPR) de la demarcació de Lleida en col·laboració amb la xarxa dels Punts d’Atenció GlobaLleida i amb el suport de Red.es, es posa en marxa l’Oficina Acelera Pyme (OAP) Rural demarcació de Lleida, amb l’objectiu d’impulsar l’ús i la implantació de tecnologies a pimes, persones autònomes i emprenedores de la demarcació de Lleida, una iniciativa amb la qual es pretén sensibilitzar, assessorar i acompanyar el teixit econòmic local en el repte de la transformació digital.

La novetat d’aquesta edició ha estat l’ampliació de la Trobada a dos dies, una de prèvia, celebrada ahir, dedicada als joves amb més de 300 assistents i la sessió d’avui, adreçada als empresaris de la Plana de Lleida amb 460, fet que suposa un total de 760 participants.

La jornada prèvia va estar centrada en el nou model global de la #Revolució digital  i va comptar  amb xerrades i taules rodones amb ponents, en aquest cas tots menors de trenta anys. Unes  sessions que van estar conduïdes per Jordi Tudó i Marina Pérez, referents a TikTok i a Youtube.

Entre els ponents del Grow Day va destacar l’entrenador esportiu Alae El Arnouki, que va oferir la ponència inaugural sobre disciplina i constància. A les taules rodones van  participar membres de CI Store; el raper Ezvit 810; els emprenedors Guillem Polo i Pau Nadal; la directora de Torrons Fèlix, Zoe Valero; i la directora de màrqueting d’INGroup, Marta Duran.

Per segon any, han participat en aquesta jornada, col·laboradors institucionals i empresarials de les Terres de Lleida com: la Generalitat, el Consell Comarcal del Pla d’Urgell, la Diputació de Lleida, Pimec, la Cambra de Comerç Lleida o l’associació empresarial Agrupem. I enguany el diari Analític Lleida passa a ser coorganitzador de la Trobada Empresarial amb Fira de Mollerussa i, la firma Xtrategics, especialitzada en màrqueting digital, passa a convertir-se en partner.

Desplaça cap amunt