La Internacionalització ha estat la temàtica que ha tancat la formació programada
Aquesta passada setmana, va tenir lloc la darrera de les sessions formatives del programa Accelera el Creixement a Lleida. Aquestes sessions s’han desenvolupat de forma telemàtica mitjançant la plataforma ZOOM en el període de febrer a juny, i han comptat amb la participació del les 15 empreses que han accedit a l’edició 2021-22 del programa.
Les sessions formatives han cobert diferents àmbits i continguts de l’estratègia empresarial com la Transformació Digital, conduïda per Lluís Font, coach digital i director general i fundador de Agile Sales & Marketing, expert en Digital Marketing, Neurociència i Tecnologia; Lideratge, conduïda per Virgili Delgado, especialista en lideratge, desenvolupament directiu, creació d’equips i gestió de processos de canvi; Innovació, conduïda per Franc Ponti, director del centre d’Innovació d’EADA Business School; Finançament, conduïda per Núria Bosch, sòcia fundadora de Growth & Sustainability que ofereix serveis de preparació per a la inversió i finances corporatives; Comercialització i vendes, conduïda per Mònica Mendoza, consultora i formadora en vendes i docent a ESADE; i aquesta última sobre la Internacionalització.
La sessió sobre Internacionalització va estar impartida per Javier Monge, de Practical Team, consultor especialista en expansió, creixement i internacionalització empresarial. Les sessions van fer un recorregut sobre els principis bàsics de les empreses internacionalitzades o globalitzades, les que obtenen avantatges competitius importants en l’ús de recursos i en la venda de productes en diferents països. Es va aprofundir en àmbits com la viabilitat de la internacionalització, elecció i priorització dels mercats internacionals, intel·ligència de mercats i els avantatges que suposen les eines digitals per donar suport i reforçar el procés d’internacionalització empresarial.