Presència destacada de la Diputació de Lleida a la 69ª Fira de Sant Miquel

Amb els tres estands propis i el suport a l’estand BitExpo reflecteix el seu compromís amb la promoció del territori i l’emprenedoria local

Les iniciatives proposades pels emprenedors a l’estand de GlobaLleida, la presentació del llibre , “Lleida una Terra d’Oli” i, els tallers i tastos a l’espai Aliments Territori i Tu, han atret l’interès dels assistents

La Diputació de Lleida referma el seu compromís amb la promoció del territori i l’emprenedoria local a través de la seva destacada presència a la 69ª Fira de Sant Miquel, amb les activitats proposades en els tres estands propis dels que disposa i el suport en les diferents activitats programades a l’estand BitExpo, com a referent en l’àmbit de la bioeconomia. Un esdeveniment que suposa una ocasió per mostrar al món les riqueses i les oportunitats que ofereix Lleida, consolidant la seva posició com a motor de desenvolupament del conjunt del territori.

En aquesta edició, l’estand de GlobaLleida, dedicat a l’impuls de les empreses emergents del conjunt del territori compta amb una representació de 12 projectes empresarials provinents de diferents Punts d’Atenció GlobaLleida, que han portat propostes de negoci com: La cervesa artesana de figa, de l’empresa Agrícola Tupinaire d’Alguaire, una iniciativa trencadora en els seu sector; la proposta innovadora de vestuari laboral femení ideada per dos ramaderes  del Solsonès, MonoaBy S&M; l’empresa Electio Group, especialistes en atracció i desenvolupament del talent, Head Hunter; el Grup Incorpora especialitzat en solucions d’inversió i rendibilitat; Ressolució, empresa d’assessorament de propietats immobiliàries de l’Urgell; Escala Solar, S.L, especialitzada en energia fotovoltaica de la Segarra; La Maleta creativa, dedicada a la formació i 3D del Segrià Sud; Escola d’Escacs, ubicada a la ciutat de Lleida; Electio Volaina Exoeriences, una agencia de viatges especialitzada en producte turístic del Pallars; L’empresa Carrella, dedicada a la producció i venda de productes artesans i, Andrea Pop, tres iniciatives del Pallars Jussà.

El president de la Diputació de Lleida, Joan Talarn, en la seva visita als emprenedors, ha destacat el suport de la Diputació de Lleida al teixit empresarial del territori a través de la xarxa dels Punts d’Atenció GLOBALLEIDA de referència territorial en l’àmbit de l’emprenedoria i empresa i, els hi ha agraït la seva contribució al desenvolupament de l’economia local.

Pel que fa a l’estand Aliments Territori i Tu, en aquesta edició, els diferents tallers i tastos han generat una gran expectació i participació del públic assistent que han tingut l’oportunitat d’experimentar les delícies gastronòmiques del territori i conèixer els productors locals. A més aquest espai també ha acollit la presentació del llibre “Lleida una Terra d’oli” de la mà d’editorial Pagès, a la que el president de la Diputació de Lleida, Joan Talarn i, el vicepresident del Patronat de Promoció Econòmica, Jordi Verdú,  han assistit i han incidit en el paper que fan les  Fires com a plataforma per potenciar la promoció del consum de productes de qualitat de les comarques de Lleida.

Desplaça cap amunt