Tàrrega i Balaguer han rebut els guanyadors  de la 13a edició de la campanya “Compra i descobreix Catalunya”

Una iniciativa impulsada pels municipis participants en el projecte “Xarxa de Barris Antics amb projectes” que té com a objectiu principal la dinamització del comerç local

Un any més la Diputació de Lleida a través del Patronat de Promoció Econòmica dóna suport a la iniciativa “Xarxa de Barris Antics amb projectes”, constituïda l’any 2019 per diversos ajuntaments catalans i, en la que en aquesta 13ª edició de la campanya conjunta de dinamització comercial i territorial “Compra i descobreix Catalunya” han participat 34 municipis  del conjunt de Catalunya i d’aquets 12  pertanyen a Lleida.

En aquesta edició a més de Balaguer i Tàrrega, s’han sumat als municipis de Cervera, Cervià de les Garrigues, el Pont de Suert, les Borges Blanques, Lleida, Solsona, Torres de Segre i Tremp els de,  Vilaller i Penelles. Dotze municipis que participen conjuntament amb la resta de municipis de Catalunya amb l’objectiu principal dinamitzar comerços i municipis.

Durant tot el mes de juny les persones que han comprat en algun dels comerços adherits han estat els que han entrat en el sorteig de diversos premis consistents en experiències per a dues persones que inclouen visites guiades, dinars, coneixement de l’entorn natural, tastos, nits d’hotel, participació en festes populars i fires locals o lots de productes de proximitats entre d’altres.

El Patronat de Promoció Econòmica dona suport als municipis lleidatans que participen en la campanya “Compra i descobreix Catalunya”, una iniciativa de col·laboració entre administracions locals de tota Catalunya per donar suport al comerç de proximitat i donar a conèixer als municipis participants potenciant amb premis experiències d’1 o 2 dies el turisme local i de proximitat.

La Xarxa de Barris Antics ofereix als ajuntaments que s’hi adhereixin avantatges, com ara una campanya de dinamització comercial local amb projecció supramunicipal, el treball en xarxa, l’abaratiment de costos, més quantitat i qualitat de premis per atraure els clients en favor del petit comerç, el coneixement dels territoris, el reclam per visitar i conèixer localitats petites, i la rendibilitat de la inversió pel fet que sigui molt més que una campanya de dinamització comercial, amb les accions conjuntes.

Desplaça cap amunt